Све бих због ње учинио
Убио чак и срну
Млад црн и оштар
Људе будио
Вичући да је волим
Лепотица се примиче трну

Додирни ме бар само зато
Јер свим сам бићем тебе славио
Верношћу вреднијом него злато
Хартију твојим сјајем плавио

После сна сећање рђаво
Душу ми цепа без осећаја кривице
Гледа ме погледом девице
У којој се притајио ђаво

Пред болом најјачим остајем нем
Да претерујем рећи ће људи
Па ако изнова ја ћу да гинем
А ти љубави буди

Песма објављена у Буктињи број 47

Саша Станимировић рођен је у Неготину 1977. године. Земаљског порекла а звезданих тежњи. Рано оболео од самоће и преживео. Заљубљиве природе, ћудљив и импулсиван. Верује углавном у поезију, цени сваку уметност и таленат. Објавио збирку лирских песама „Крај ружног пачета“ и „Страх од Провинције“. Учесник и организатор многих књижевних догађаја. Oстварио скромну сарадњу са неким од наших највећих књижевних имена и добио позитивне критике. У припреми му је ауторско издање…

